CAGROSEPT - pszczelarze.strzybnica.pl

Koło Pszczelarzy
w Strzybnicy
Przejdź do treści

CAGROSEPT

Poradnik
CAGROSEPT w pszczelarstwie
                    
CAGROSEPT w pszczelarstwie
to  preparat dezynfekcyjny służący do utrzymania higieny uli i sprzętu  pszczelarskiego. Zwalcza i chroni przed grzybicami: ulową, wapienną i  kamienną, które atakują rodziny pszczele. Utrzymuje wysoki stopień  czystości antybakteryjnej uli, sprzętu pszczelarskiego.
Przeznaczenie:
CAGROSEPT w pszczelarstwie
przeznaczony jest do  dezynfekcji plastrów, szczególnie z zapasami pierzgi i pyłku. Mozna go  stosować także do odkażania wnetrza uli po rodzinach chorych na  grzybice. Plastry ulowe podczas dezynfekcji nie powinny być obsiadane  przez pszczoły, nie moga zawierać jaj, larw i krytego czerwiu. Plastry  magazynowane moga zawierać pyłek, pierzgę i miód.
Sposób użycia:
a/ Odkażanie plastrów:
Nanosić równomiernie na powierzchnie za pomocą rozpylacza. Pozostawić  do wyparowania spirytusu. Pełne spektrum działania osiągane jest po 15  minutach.
Plastry magazynowane można odwiesić na stelaże w stanie wilgotnym. Plastry ulowe można zwrócić do rodziny po wyschnięciu.
b/
Odkażanie uli:
Przed odkażeniem ul powinien być dokładnie mechanicznie oczyszczony,  następnie wszystkie powierzchnie należy dokładnie opryskać preparatem i  pozostawić do wyschnięcia.  
Preparat nie wymaga spłukiwania po zabiegu.
CAGROSEPT w pszczelarstwie
dostępny jest w pojemnikach 0,45L z atomizerem oraz 5L.
Preparat posiada pozytywną opinię dr Krystyny Pohoreckiej z Oddziału  Pszczelnictwa ISiK w Puawach oraz prof. dr hab. Aleksandry Hartwig i dr  wet. Grażyny Topolskiej z Wydziału Medycyny Weterynaryjnej SGGW.


Wróć do spisu treści